Szemlélődések - Zsanni világa

Szemlélődések - Zsanni világa

Ki vagyok?

2018. november 15. - Zsanni

 

ki vagyok?

mi vagyok?

álmodozó

útkereső

libbenek-lebbenek

univerzumokon és életeken át

kortalanul

nemtelenül

 

ki vagyok?

mi vagyok?

lelkemben kincsek

gyönyörűségek

ezt látok itt - azt látok ott

elraktározok minden fájdalmat és szépséget

amit látok

amit érzek és megélek

 

ki vagyok?

mi vagyok?

szép álmokat hordozok

tört szíveket festek

létezek és szeretek

s olykor más lelkekkel kapcsolódok

kitárulok

feltárulok

bőkezűen osztogatok - boldog vagyok - minden vagyok

ez vagyok

én vagyok

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsannimesel.blog.hu/api/trackback/id/tr8614374977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása