Szemlélődések - Zsanni világa

Szemlélődések - Zsanni világa

Magamról

2017. szeptember 23. - Zsanni

Pékó Zsanett vagyok, Budapesten születtem, itt is élek. Az írás számomra egyfajta gyógyító terápia: amikor az érzelmek már szinte szétfeszítenek belül, ehhez fordulok. Kiírok magamból mindent, sokszor csak saját magam és az asztalfiókom számára, de olykor úgy érzem, más is bele kell lásson a lelkembe. Írás közben újra és újra megteremtem, megújítom magamat és a világomat. Ha szeretnél az én szememmel látni, az én szívemmel érezni, az én fejemmel gondolkodni, akkor várlak szeretettel itt a blogomon.


p1140268_3.JPG

Facebook-oldalaim:

Zsannimesél - saját írások, gondolatok és más, nekem kedves írások megosztása 

Pékó Zsanett Jóga - elsősorban jógával kapcsolatos írások, események, hasznos információk (jógaórákat jelenleg nem tartok)

 

Érdeklődési területek, önismereti képzések:

Jóga (női jóga, gerincterápiás jellegű jóga)

Ájurvéda (tradicionális indiai orvos- és egészségtudomány), gyógynövények 

Vaisnava zene, ének, tánc és mantrameditáció - Haré Krisna

Szakrális geometria, mandalarajzolás és -festés, változó kreatív hobbik :-)

Írás (NLP kreatív írásműhelyek)

 

Jógaoktatói tanulmányaim:

Tradicionális hatha jóga - Baktai Ádám / Bhakti Kutir (Budapest)

Hatha jóga - Bhaktivedanta Hittudományi Főiskola - vaisnava jógamester szak (Budapest)

Gerincjóga - Mandala Jógastúdiók (Budapest)

Naliní női jóga - Kovács Gyöngyi / Padma Jógastúdió (Budapest)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsannimesel.blog.hu/api/trackback/id/tr1412888420
süti beállítások módosítása